18 Şubat 2013 Pazartesi

Tavsiye: Çatlak Kremleri


Hamilelik sürecinde araştırdığım ve sonrasında kullandığım kremlerden biraz bahsetmek istiyorum.
Hepimizin korkulu rüyası çatlakların bildiğiniz gibi oluştuktan sonra tamamen geçme şansı yok bu nedenle bu kremlerin, hamileliğin 3. ayından itibaren sabah-akşam düzenli olarak kullanılması gerekiyor.
Peki ama hangisi bizim için daha güvenli ve ne kadar işe yarıyor? Ben herhangi bir ürün kullanırken uzun süreli tekrarlardan kaçınmaya dikkat ederim. Cildimin alışmasını istemem bu nedenle arada şoklar uygularım.

Kullandığım kremler şöyle,


Bu kremi içerik açısından hepinize güvenle tavsiye ederim. Rebul Eczanesi'nin sahibi Mehmet Bey'in kızı için yapmış olduğu krem tüm ihtiyacınızı karşılayacaktır. Ancak birkaç tüp bunu kullandıktan sonra başka kremleri de denemenizi tavsiye ederim.

Alpin Premama kreminden sonra Galenic marka Elancyl'i kullanmaya başladım, güzel bir krem cilt çabuk emiyor ancak parfüm içeriyor olması beni tedirgin etti bu nedenle bir daha kullanmayı düşünmüyorum. Özellikle hamilelik döneminde bu tarz içeriklere karşı daha dikkatli davranmamız gerekiyor. Bir tüp kullandım, bir daha kullanacağımı sanmıyorum.

Şuan ise hepimizin yakından bildiği marka olan Mustela Double Action kulllanıyorum, oldukça memnunum tek sorun, kremin biraz uzun zamanda emiliyor olması. Ancak içerik ve vaadettikleri açısından kalbimi kazanan bir ürün oldu. Kremim bitmek üzere zaten bir tüp yaklaşık olarak 1 ayda tükeniyor, bundan sonra yine Rebul Eczanesi'nden aldığım Annelik Öncesi Kremi kullanmaya devam edeceğim.

Bu arada hala çatlağım yok:)

Çatlaksız bir hamilelik dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder