18 Mart 2013 Pazartesi

Tavsiye: Medela Kaşık Biberon



Hamile olduğumu öğrendikten sonra kızım için bir sürü hayalim oldu, bunların en önemlisi de kızımı iki yaşına kadar emzirebilmekti. Fakat bu mümkün olamayacak gibi görünüyor:(
Göksu 10 günlük olduğundan itibaren anne sütü+mama ile besleniyor.
Doktor sütün yetmiyor dediği anda hissetiğim üzüntünün inanın tarifi yok. Tabii o günden itibaren şırınga ile mama verme günleri ile karşı karşıya kaldım. 60 ml mamayı 5 ml.lik şırınga ile vermek o kadar zor ve zaman alıyordu ki tüm günüm şırınga ile birlikte geçiyordu.
Büyük şırınga da kullandık fakat ondan daha hızlı süt akışı geliyordu, onu çok kullanamadım.
İnternette derdime derman ararken Medela marka kaşık biberonu buldum ve hemen satın aldım.
İlk başta kullanmak biraz zor olsa da hemen kızım ve ben adapte olduk ve bebeğim çok uzun süre bu biberonu kullandı.

Medela'nınamacı anne memesini bebeğin bırakmamasını sağlamak, bu yüzden çok faydasını gördüm. Tabii bu arada bu biberonu gören bilmiş anneler "ay ne gerek var, biberon versene, memeni bırakmaz, ben de çocuk büyüttüm biberonla hiçbir şey olmaz" dediler.
Onlar bir çok bebeğin biberona geçtikten sonra memeyi bıraktıklarını ya da daha az emip onu tercih ettiklerini bilmiyorlar, anlatsan da anlayamıyorlar zaten. Şırınga ile hemşireliğe bir adım kala ben bu güzel biberonu keşfettim, sizlere de emzirmenin önemine deli gibi inanan bir anne olarak içtenlikle tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder