2 Temmuz 2013 Salı

Nice Mutlu Güzel Yaşlara Meleğim!! Göksu 1 Yaşında!!

1 Sene önce tam bu saat de dünyaya geldin meleğim..
Sen canım ablamın bana verdiği en güzel hediyesin, doğumuna girdiğimde kalbim yerinde çıkacak kadar heyecanlıydım, sadece sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmen için o an canımı bile verebilirdim inan..
Sen sevgilerin en güzeli, aşkların en temiziymişsin, bana sarılman, yüzünün gülmesi, arkamdan ağlaman :)),ellerim uyuşana kadar kollarımda uyuman :))... bunları dünyalara değişmem canım prensesim..

Allah'a binlerce kere şükür olsun ki bize ilk yaşını görmeyi de nasip etti, ömrün uzun olsun, hayat sana hep güzellikler versin, kimse o güzel yüzünü asmasın, annenle&babanla ve bizlerle birlikte huzurlu, çok çok mutlu bir ömür nasip etsin sana inşallah..
Seni çok çok çok seviyorum meleğim, Doğum Günün Kutlu Olsun !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder