21 Mart 2013 Perşembe

Çay Molası ..



Bugün bitanecik annelerle bir ürün değil de bir yazı paylaşmak istiyorum.

Bu arada sıcacık çayımı yudumlarken demek isterdim ancak sütüm artsın diye mor renk garip bir çay içiyorum. Evet çayımı içip Müzikle Çocuk Eğitimi adlı kitabımı okurken, çok beğendiğim bir yazıyı kitaptan alıntılıyorum:

Dağ tepesinde bir çam olamazsan, vadide bir çalı ol. Fakat, oradaki en iyi küçük çalı sen olmalısın.

Çalı olamazsan bir ot parçası ol, bir yola neşe ver.

Bir misk çiçeği olamazsan bir saz ol…Fakat, gölün içindeki en canlı saz sen olmalısın.

Hayatta hepimiz kaptan olamayız fakat tayfalara da kaptanlar kadar ihtiyaç vardır.  

Dünyada hepimiz için bir şeyler var.

Yapmanız gereken iş, size en yakın olan iştir.

Cadde olamazsan patika ol.

Güneş olamazsan yıldız ol.

Kazanmak, yahut kaybetmek ölçü değildir. Varlığınla bir işe yaramak ve neşelenmektir hayat. Varlığınla coşku katmaktır hayata. 

Sen her neysen, onun en iyisi olmaya gayret et!

Bazen umutsuzluğa düştüğümüz zamanlar oluyor; lohusalık, sürekli evde oturmak gibi... ama bu yazıyı okumak bana iyi geldi. Umarım bebeklerimizi en iyi şekilde büyütüp, "Annecim iyi ki sen benim annemsin" dedirtebiliriz çocuklarımıza. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder