27 Mayıs 2013 Pazartesi

Deno Kids-Bebek Odası Halı Seçimi



Herkese merhaba. Uzun zamandır kızımın odasına dair sizlerden sorular alıyoruz, bir türlü yazmaya fırsatım olmadı. Bugün kızımın odasına aldığımız halıdan bahsetmek istiyorum.
Mobilya seçimi bebeklerimiz için ne kadar önemli ise halı seçimi de bir o kadar önemli. Çünkü çağımızda çocuklarımız alerjiler ile erken tanışıyorlar. Yediğimiz hormonlu besinler, hava kirliliği ve odalarında bulunan tüm eşyaların alerjiye sebep olma ihtimali oldukça yüksek. Bu nedenle bebeklerimizin odasındaki her şeyi özenle seçmeliyiz ve hatta ne kadar az eşya o kadar az alerji desek daha doğru olur.
Ben kızımın halısını seçerken çok tüylü ve yünlü olmamasına dikkat ettim, elbette görüntüsü de çok önemliydi.
Deno Kids'den çok sevimli ve pembiş bir halısı var kızımın. Bu arada az önce dediğim gibi ben sadece seçim yaptım teyzoşu hemen satın aldı :) Çok sevgiler..

Ürün Özellikleri:


  • Halılarımız elde tufte edilerek dokunmuştur.
  • Desenler kabartma gibi durmaktadır.
  • %100 akrilikten üretilmeştir.
  • Bu nedenle ANTİ-ALERJİKTİR.
  • 160X130 cm boyutundadır.
  • Odanın ortasındaki boş alanda istediğiniz gibi çevirerek kullanabilirsiniz.
  • 1 yıl garantisi vardır

  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder