13 Mayıs 2013 Pazartesi

Mycey Emzirme Önlükleri






Bloğumda emzirmeyi ne kadar önemsediğimden sürekli bahsediyorum, takip edenler bunu çok iyi bilirler. Minişlerimiz ilk zamanlar sürekli acıktıkları için olur olmaz her yerde onları beslemek durumundayız. Siz en beğendiğiniz bluzu almak için deneme kabininin yolunu tutarken o açlıktan haykırıyor olabilir bu yüzden mağazada emzirmek durumunda kalabilirsiniz.
Bu önlükler o kadar kullanışlı ve kurtarıcı ki hiç gizlenmenize gerek kalmıyor.
Eşimle kızım daha bir haftalıkken yemeğe çıktığımızda bebeğim durmadı ve acıktı, ben de hemen önlüğümü çıkardım ve kimseyi rahatsız etmeden, kendim de utanmadan emzirdim, minişim de oracıkta uyuyuvermişti hemen zaten :)
Önlüğün bir çok şık deseni de var kıyafetlerinize uygun renklerde satın alabilirsiniz.

Mycey'in yaratıcısı aslında kendi kızı için üretmiş ve sonuç ; artık bir çok mağazada anneler için kurtarıcı bu ürünlerle karşılaşabilirsiniz. Emziren tüm annelere şiddetle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder