25 Nisan 2013 Perşembe

Muşamba Mama Önlükleri




Size benim kurtarıcı parçalarımdan biri olan, sürekli kullandığım sevimli mi sevimli önlüklerden bahsetmek istiyorum.
Bebişlerimiz ek besine geçiş yaptığında bence en temel ihtiyaç bu önlükler. Çünkü yemek yedirirken miniklerin üstünün kirlenmemesi biraz güç, bırakın onları bizim evde ben ve halımız da Göksu ile birlikte sürekli bu yemeklerden nasibimizi alıyoruz:) Bu yüzden çok pratik, kirlendiği anda hemen silebilir yada yıkayabilirsiniz.
Ben ara sıra çamaşır makinesine de atıyorum. Hem çok kullanışlı hem de çok sevimli bir ürün.
Değişik renk ve desenlerde bulabilirsiniz. Askılı ve uzun kollu olarak var, fakat bence uzun kollu olan çok daha kullanışlı.
Biz Mothercare'den almıştık, ancak Kipa marketlerinde de bulabilirsiniz.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder