5 Nisan 2013 Cuma

Tavsiye: Bebeğimin İlk Kartları-Mikado Çocuk

Kızım büyüdükçe, algıları farklılaşmaya başladıkça değişik oyuncak arayışları içerisine girdim.
Oyuncaklar hem tüm duyularını harekete geçirmeli hem de gerçekten eğitici olmalıydı.
Ben bilinçsizce alınan oyuncaklar çok karşıyım. Tam böyle bir anda Mikado Çocuk'un Bebeğimin İlk Kartları imdadıma yetişti. 6-24 ay arası bebekler için uygun olan bu kartlar çift taraflı ve basit olarak hazırlanmış resimlerden oluşuyor.
Resimlerin konunun uzmanları tarafından hazırlanmış olması da sevindirici. Kızım kartları gördüğü anda çok mutlu oluyor ve hemen onları yemek istiyor:) Fakat ben yılmadan resimleri göstermeye devam ediyorum, bu kartlar onun hafızasını geliştirmek adına bence çok yararlı. Kartı yedikten sonra resimlerine bakıp gülümsüyor.
Bu arada bebeğinizle kaliteli vakit geçirmek için ideal bir ürün, ben kartları gösterirken ses tonumu değiştirip taklitler yaparak onun ilgisini çekmeye çalışıyorum.

Hepinize içtenlikle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder